حاشیه

صابر ابر: جان من و خانواده‌ام در خطر است

صابر ابر: جان من و خانواده‌ام در خطر است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صابر ابر: جان من و خانواده‌ام در خطر است

 صابر ابر، بازیگر مشهور سینما با انتشار پستی در اینستاگرام از تهدید و آزار خود و خانواده اش توسط فردی به نام (ب.ب) خبر داد.

به گزارش انتخاب، صابر ابر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: من به عنوان یک شهروند در این شهر همیشه مراقب زیست و زندگی شخصی خودم ، اطرافیانم و دیگر شهروندان شهر در حد توانم بوده‌ام .

لازم میدانم مطلبی را با شما در میان بگذارم که مشخصاً اشاره به “ عدم امنیت “ دارد. 

امنیت شخصی زندگی من و اطرافیانم با حضور یک مزاحم ( ب . ب ) طی چندسال اخیر دستخوش ناامنی شده که در طی ماه‌های اخیر و روزهای اخیر باتوجه به تعدد محکومیت‌های کیفری صادره از قوه‌قضاییه علیه ایشان به اوج خود رسیده و باتوجه به اینکه هم اکنون این شخص با قید وثیقه تا صدور رای بعدی کیفری آزاد است همچنان از اقدامات دیگری شامل حمله به قصد ضرب و جرح، تهدید به اسید‌پاشی، تهدید به ربودن و در گونی بردن و اقدام به آدم ربایی، اجیر کردن خفت‌گیر و زورگیر و نشر اکاذیب در فضای مجازی و غیره … فروگذار نیست. 

هتاکی در فضای مجازی و تهیه خوراک کثیف از جنس دروغ با اکانت‌های جعلی و برای صفحاتی که هویتشان معلوم است ( تا امروز به آنها نپرداختم چون در شان من و شما نیست) و نون روز و شب‌شان را از تولید اخبار جعلی بدست میاورند به این خیال خام که با این حاشیه‌های کثیف بتوانند خدشه‌ای به اعتبار حرفه‌ای افراد میان بخشی از جامعه که تمام ماجرا را نمیدانند وارد کند ، غافل از اینکه هیچ چیز پنهان نیست و جامعه بسیار آگاه‌تر از آن است .

این یاداداشت یک دلیل مهم دارد

 « امنیت زیستن »

برای من تنها حفظ امنیت شخصی‌ام نه به عنوان بازیگر بلکه تنها به عنوان یک شهروند مهم است و چون میدانم که افراد دیگری نیز در سالهای گذشته درگیر مزاحمت‌های این شخص بوده‌اند ( به گواه سوء سابقه قضایی ) تصمیم به اعلام عمومی گرفتم. 

تا به امروز از این اعلام خودداری کردم تا اضطرابی را به جامعه تزریق نکنم! اما با اتفاقات اخیر مطمئن شدم باید راهی یافت تا اراذل و همدستان را به قانون سپرد، امیدوارم این یادداشت شروعی باشد برای قطع این جریان من منتظرم تا مراحل قانونی طبق روال پیش رود و از نتیجه شما را بیخبر نخواهم گذاشت.

طبق این نوشته به صورت عمومی اعلام مینمایم در صورتی که هر اتفاق و تهدیدی در زندگی شخصی من از جانب هر شخصی در حال حاضر به وجود بیاید مسبب آن تنها یک نفر است که وکلا و اطرافیانم به خوبی او را میشناسند. 

از همین‌جا از تمام مقامات مربوطه تقاضای کمک و همراهی دارم تا شاید با اعلام و محکوم شدن افرادی این چنین که سلامت جامعه را مخدوش میکنند عبرتی باشد برای دیگران.

وکلایم مشغول پیگیری‌های قضایی از قوه قضاییه و پلیس امنیت تهران هستند که پس از اخذ اجازه از مراجع قضایی آراء محکومیت ، عکس و هویت آن شخص را منتشر خواهم کرد .

منبع: انتخاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا